Stručný popis předmětu:
Část 1 veřejné zakázky – Řízení identit a přístupových oprávnění
Předmětem plnění této části veřejné zakázky je dodávka a implementace řešení pro řízení identit a přístupových oprávnění (Identity Management) do informačních systémů a ověřování identit uživatelů v rámci MěÚ Cheb, a to včetně nedílně souvisejících požadavků typu dodání licencí, příslušenství, zaškolení, zpracování dokumentace a poskytování služeb technické podpory.
Část 2 veřejné zakázky – Dodávka technologií za účelem zvýšení kybernetické bezpečnosti
Předmětem plnění této části veřejné zakázky je dodávka zařízení v podobě síťových přepínačů, optických modulů, přístupových WiFi bodů, datového trezoru (bezpečného datové úložiště), přístupových terminály a systému pro jejich řízení, bezpečnostních kamer a systému pro jejich správu a nahráván, zhášecího systému, rack management systému a licencí software centrálního systému pro ověřování uživatelů a správu aktivních prvků a aplikační firewallu.
Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 21. 10. 2019, sraz účastníků v 10:00 hod. před vchodem do budovy MěÚ Cheb na adrese náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cheb.cz)