Stručný popis předmětu:
Část 1 veřejné zakázky – Řízení identit a přístupových oprávnění
Předmětem plnění této části veřejné zakázky je dodávka a implementace řešení pro řízení identit a přístupových oprávnění (Identity Management) do informačních systémů a ověřování identit uživatelů v rámci MěÚ Cheb, a to včetně nedílně souvisejících požadavků typu dodání licencí, příslušenství, zaškolení, zpracování dokumentace a poskytování služeb technické podpory.
Část 2 veřejné zakázky – Dodávka technologií za účelem zvýšení kybernetické bezpečnosti
Předmětem plnění této části veřejné zakázky je dodávka zařízení v podobě síťových přepínačů, optických modulů, přístupových WiFi bodů, datového trezoru, přístupových terminály a systému pro jejich řízení, bezpečnostních kamer a systému pro jejich správu a nahráván, zhášecího systému, rack management systému a licencí software centrálního systému pro ověřování uživatelů a správu aktivních prvků a aplikační firewallu.
Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 25. 6. 2019, sraz účastníků v 10:00 hod. před vchodem do budovy MěÚ Cheb na adrese náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb, kontaktní osoba pan Jan Červenka, informatik, tel: +420 354 440 215, GSM: +420 734 261 688. Prohlídka slouží výhradně k seznámení dodavatelů se stávajícím místem budoucího plnění a s jeho technickými a provozními parametry.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cheb.cz)