Formulář 03 - Oznámení o zadání zakázky

Název formuláře Oznámení o zadání zakázky
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7303010077829


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Město Cheb
Identifiakční číslo:
00253979
Poštovní adresa:
náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14
Obec:
Cheb
PSČ:
350 20
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Město Cheb
Tel.:
+420 354440172
K rukám:
Bc. Jiří Kurucz
       
E-mail:
kurucz@cheb.cz
Fax:
Internetové adresy (je-li to relevantní)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.cheb.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.cheb.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.cheb.cz/vz00000133
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázku jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce
Výroba informačního bulletinu města Cheb
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb č.: 15
Pro kategorie služeb viz příloha C1
V případě zakázky na kategorie služeb 17 až 27 - viz příloha C1 - souhlasíte se zveřejněním tohoto oznámení?
 
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění
město Cheb
Kód NUTS CZ041 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem zadávacího řízení je opakovaná výroba 22 000 kusů informačního bulletinu města Cheb „Chebské radniční listy“.
Za tímto účelem zadavatel požaduje:
Tisk 22 000 kusů informačního bulletinu města včetně dtp (sazba a zlom) a následného konečného zpracování v intervalu jednou měsíčně, respektive dvanáctkrát ročně. Vybranému uchazeči poskytne zadavatel před tiskem každého vydání informačního bulletinu texty ve formátech .doc a .docx a fotografie, loga a další grafické prvky v běžně používaných formátech (.jpg, .pdf, apod.). Společně s tím bude předána i obsahová maketa s požadovaným umístěním textů a grafických prvků na jednotlivých stránkách. Na základě těchto podkladů připraví vybraný uchazeč elektronickou verzi informačního bulletinu ve formátu .pdf, kterou odevzdá do 2 pracovních dnů od předání podkladů zadavateli k závěrečné korektuře. Po následném provedení zadavatelem požadovaných změn bude realizován tisk.
Celkový požadovaný počet kusů informačního bulletinu bude vybraným uchazečem vyhotoven do 5 dnů od předání dokončené závěrečné korektury zadavatelem. Následně vybraný uchazeč předá neprodleně 400 kusů informačního bulletinu zadavateli a zbývajících 21.600 kusů předá distribuční společnosti stanovené zadavatelem – místo předání Cheb. Místem předání požadovaného počtu 400 kusů výtisků informačního bulletinu je sídlo objednatele náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, Cheb. Vedle toho předá vybraný uchazeč zadavateli také elektronickou verzi informačního bulletinu v plnobarevném provedení ve formátu .pdf.
Zadavatel bude výjimečně požadovat vložení materiálů do informačního bulletinu. Cena za vložení materiálů nesmí být zahrnuta v nabídkové ceně uchazeče.
Technická specifikace tiskoviny:
formát A4, rozsah 16 stran, případně výjimečně může být požadován zadavatelem větší rozsah výtisku než stanovených 16 stran, barevnost 2/2 na všech stranách (barvy černá a modrá), papír bezdřevý ofsetový bílý nenatíraný – gramáž 70 g, vazba - skládané do sebe bez vazby, konečný formát A4, balení po 100 kusech do fólie, zadavatel může výjimečně požadovat vložení dodaných materiálů do každého z požadovaných výtisků.
Úhrada za případný vícetisk (více než požadovaných 16 stran) bude stanovena jako průměrná cena jednoho listu výtisku vycházející z konkrétní nabídky uchazeče.
Dodací lhůta:
do 5 dnů od předání konečných podkladů pro tisk (po provedení závěrečné korektury) od zadavatele.
II.1.5) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
79800000-2
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.6) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)

II.2) CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZAKÁZKY ČI ZAKÁZEK
II.2.1) Celková konečná hodnota zakázky či zakázek (Uveďte prosím číselně pouze celkovou konečnou hodnotu, včetně všech zakázek, částí zakázek, obnovení a opcí. Informace o jednotlivých zakázkách prosím uveďte v oddíle V. Zadání zakázky)
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Hodnota
33 500
Měna
CZK
 
při
nebo
nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie: vyplňte prosím přílohu D1

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
 
nebo
   
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Byla použita elektronická dražba
 

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
VZa 28/2013
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
   
 
Pokud ano (vyplňte prosím příslušné položky):
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     

ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY

ZAKÁZKA Č.:
28
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
NÁZEV:
Výroba informačního bulletinu města Cheb
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
23/12/2013 (dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
8
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
Profi-tisk group s.r.o.
Poštovní adresa:
Krakovská 201/14
Obec:
Olomouc - Nové Sady
PSČ:
779 00
Stát:
CZ
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
 
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
     
Hodnota:
3 000 000
Měna
CZK
 
při
Celková konečná hodnota zakázky
     
Hodnota:
33 500
Měna
CZK
 
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
48
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
 
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
(%)
 
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------


ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
 
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
jedná se o zjednodušené podlimitní řízení
VI.3) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.3.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
 
VI.3.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.3.2 NEBO podle potřeby bod VI.3.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 10 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 20 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
 
VI.3.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
31/12/2013 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh