Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: Dodávání nábytku, židlí a kartoték - 2021

Informace o dokumentu

Název: Příloha č. 2 ZD - část 1. - Dodávka kancelářského nábytku
Popis: - upravená (ze dne 05.05.2021)
Uveřejnění dokumentu na Profilu: 19.04.2021 02:15:14
Připojen el. podpis: Jméno: Bc. Jiří Kurucz
E-mail: kurucz@cheb.cz
Organizace: Město Cheb
Vydavatel: Česká pošta, s.p., PostSignum Qualified CA 4
Datum připojení el. podpisu: 05.05.2021 10:27:50

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument MS Excel Příloha č. 2 ZD - část 1. - Dodávka kancelářského nábytku.xlsx
Velikost: 31.54 KB
Aktuální verze souboru: 05.05.2021 10:27:17
Otisk MD5: cfb75787b059dbfca6b6ba73b72cd6d2
Otisk SHA256: bf48dbef85ab1609d4a0c948784e12c0fbb460f424c49372f9fa6d9d7560bdf3

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
A 05.05.2021 10:27:17 Příloha č. 2 ZD - část 1. - Dodávka kancelářského nábytku - upravená (ze dne 05.05.2021) zadávací dokumentace - Příloha č. 2 ZD - část 1. - Dodávka kancelářského nábytku.xlsx 31.54 KB
V 16.04.2021 13:26:32 Příloha č. 2 ZD - část 1. - Dodávka kancelářského nábytku zadávací dokumentace - Příloha č. 2 ZD - část 1. - Dodávka kancelářského nábytku.xlsx 29.38 KB