Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávka nábytku a pomůcek pro 6. ZŠ Cheb
Odesílatel Jiří Kurucz
Organizace odesílatele město Cheb [IČO: 00253979]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 11.06.2021 13:23:57
Předmět Změna zadávací dokumentace

V souladu s ustanovením § 99 ZZVZ uveřejňuje zadavatel změnu zadávací dokumentace. V Zadávací dokumentaci jsou provedené změny vyznačeny červeně. Upraveny byly také přílohy č. 1 ZD (Soupis předmětu plnění) pro každou část veřejné zakázky. V přílohách č. 1 ZD došlo k úpravám položek a byly provedené změny v požadované min. technické specifikaci. Dále také proběhla nová tržní konzultace, která tvoří přílohu č. 2 ZD.
Upravené dokumenty (Zadávací dokumentace a přílohy č. 1 ZD pro každou část zakázky) a Informace o nové tržní konzultaci jsou uveřejněny v příloze této zprávy a dále také v sekci „Zadávací dokumentace“ v detailu veřejné zakázky.
Dodavatelé jsou povinni upravené přílohy č. 1 ZD (Soupis předmětu plnění) uveřejněné touto zprávou použít do svých nabídek. S ohledem na výše uvedené se prodlužuje lhůta pro podání nabídek do 10:00 hod. dne 19.07.2021.


Ing. Jiří Kurucz
úředník odboru kanceláře starosty


Přílohy
- Zadávací dokumentace - upr.pdf (372.53 KB)
- Upravená Příloha č. 1 návrhu Kupní smlouvy - Soupis předmětu plnění - pro část 1..xlsx (101.49 KB)
- Upravená Příloha č. 1 návrhu Kupní smlouvy - Soupis předmětu plnění - pro část 2..xlsx (91.33 KB)
- Příloha č. 2 - Informace o tržní konzultaci - nová.pdf (466.29 KB)