| Zadávací řízení | Dodávání nábytku, židlí a kartoték - 2021 |
|---|---|
| Odesílatel | Jiří Kurucz |
| Organizace odesílatele | město Cheb [IČO: 00253979] |
| Příjemce | Všichni (včetně veřejnosti) |
| Datum | 05.05.2021 10:25:20 |
| Předmět | Změna zadávací dokumentace |
|
V souladu s ustanovením § 99 ZZVZ uveřejňuje zadavatel změnu zadávací dokumentace. V Zadávací dokumentaci jsou provedené změny vyznačeny červeně. Upraveny byly také přílohy č. 2 ZD (Specifikace zboží) pro každou část veřejné zakázky. Změna byla provedena také v návrhu rámcové kupní smlouvy. Změny jsou vyvolány úpravou způsobu hodnocení nabídek, kdy bude v rámci jednotlivých částí veřejné zakázky hodnocena celková výše ceny v Kč bez DPH za 12 měsíců. Bylo také aktualizováno předpokládané množství odebíraného zboží, upraven požadavek u 2 položek židlí a doplněny jednotky rozměrů. |
|
Přílohy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|