Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávání nábytku, židlí a kartoték
Odesílatel Jiří Kurucz
Organizace odesílatele město Cheb [IČO: 00253979]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 13.05.2020 15:37:35
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Odpověď zadavatele ze dne 13.05.2020 na doručenou žádost
Zadavatel prověřil přílohy č. 1 rámcové kupní smlouvy pro všechny části a zjistil, že skutečně v příloze pro část 1 „Dodávka kancelářského nábytku“ nebylo možné doplnit ceny do položek č. 9-11, 31-32, 49-50 (sloupec G) a do stejných číselných položek text o splnění minimálních požadavků zadavatele (sloupec E). Byla tak provedena oprava předmětné tabulky „Příloha č. 1 rámcové smlouvy – část 1. – Dodávka kancelářského nábytku“ a výše uvedené položky v příslušných sloupcích již umožňují zápis.
Opravená tabulka je uveřejněna v příloze této zprávy a dále také v sekci „Zadávací dokumentace“ na profilu zadavatele.
S ohledem na výše uvedené provedené změny v rámci vysvětlení ZD prodlužuje zadavatel lhůtu pro podání nabídek v souladu s ustanovením § 99 odst. 2 ZZVZ do 10:00 hod. dne 18.06.2020.

Ing. Jiří Kurucz
úředník odboru kanceláře starosty


Přílohy
- Příloha č. 1 rámcové kupní smlouvy - část 1. - Dodávka kancelářského nábytku.xlsx (32.06 KB)

Původní zpráva

Datum 13.05.2020 13:03:22
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,

Do některých buněk v tabulce "Příloha_č._1_rámcové_kupní_smlouvy_-_část_1._-_Dodávka_kancelářského_nábytku" není možné zadat hodnotu, jelikož jsou buňky uzamčené. Prosím Vás o prověření a případně odemčení dotčených buněk. Konkrétně jsme problém zaznamenali ve sloupcích E a G u položek č.: 9-11, 31-32, 49-50.

Děkuji a přeji hezký den.