Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Energetický posudek a PD na zateplení 3. ZŠ Cheb, Malé náměstí 3
Odesílatel Jiří Kurucz
Organizace odesílatele město Cheb [IČO: 00253979]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 19.06.2017 09:58:03
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,
administrativní chybou byl v ZD a návrhu SOD uveden termín 31.09.2017. Zadavatel tímto upravuje termín na 29.09.2017 (viz přílohy této zprávy).

Zadavatel nemá v úmyslu podat žádost o dotaci v dodavatelem uváděném termínu (odkaz na příslušnou výzvu v ZD byl z důvodu respektování podmínek výzvy, nikoliv z důvodu termínu pro podání žádosti). Pokud bude účastník schopen vypracovat a odevzdat EP a PD v časovém harmonogramu dle vyhlášené výzvy, bylo by nutné dokumentaci odevzdat nejpozději do 15.09.2017, tak aby zadavatel byl schopen zpracovat a podat žádost o dotaci. Podmínkou ZD tedy není požadavek, aby EP a PD bylo podáno do aktuálně vyhlášené výzvy.

Pro účastníky jsou závazné termíny plnění uvedené v ZD a návrhu SOD (upravené na základě této zprávy).

S pozdravem
Ing. Jiří Kurucz
úředník veřejných zakázek


Přílohy
- Příloha č. 2 - návrh SOD - k doplnění - upr. termínem plnění.docx (77.86 KB)
- Příloha č. 2 - návrh SOD - upr. termínem plnění.pdf (237.51 KB)
- Zadávací dokumentace (Oznámení o zahájení výběrového řízení) - upr. termínem plnění.pdf (360.58 KB)