Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Rekonstrukce objektu Dominikán pro využití ZUŠ
Odesílatel Štěpánka Hamatová
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 24.10.2025 13:34:36
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Vážení,
zadavatel poskytuje na základě žádosti č.3 zaslané jedním z účastníků zadávacího řízení vysvětlení zadávací dokumentace, které je přílohou této zprávy.
Zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 12. 12. 2025 do 10:00 hodin.
Společně s tímto vysvětlením zadávací dokumentace k žádosti č. 3 je uveřejněno i vysvětlení, změna a doplnění zadávací dokumentace k žádostem č. 4, 5 a 6.
Seznamte se, prosím, i s těmito dokumenty.

S pozdravem
Ing. Štěpánka Hamatová
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace


Přílohy
- Vysvětlení ZD k žádosti č. 3.pdf (665,33 KiB)