Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Rekonstrukce objektu Dominikán pro využití ZUŠ
Odesílatel Štěpánka Hamatová
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 13.10.2025 11:06:47
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace k žádosti č. 2

Vážení,
zadavatel poskytuje na základě žádosti č.2 zaslané jedním z účastníků zadávacího řízení vysvětlení zadávací dokumentace, které je přílohou této zprávy.
Vzhledem ke změně zadávací dokumentace a k úpravě rozsahu předmětu plnění této zakázky zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek o celou její původní délku. Lhůta pro podání nabídek je nově stanovena do 8. 12. 2025 do 10:00 hodin.
Podrobně uvedeno a popsáno v přiložených dokumentech.

S pozdravem
Ing. Štěpánka Hamatová
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace


Přílohy
- Vysvětlení ZD k žádosti č. 2.pdf (935,01 KiB)
- Zadávací dokumentace_110CN25_aktualizace1.pdf (1,25 MiB)
- Dominikán - stěhování ZUŠ stavba [zadání] rev. 1 FINAL.xlsx (1,69 MiB)
- návrh SoD_Dominikán_ aktualizace k vysvětlení 2.docx (188,46 KiB)