Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Podpora zvýšení klíčových kompetencí žáků v oblasti přírodovědného a technického vzdělávání na 5. ZŠ Cheb – dodávka nábytku do učeben a kabinetu II
Odesílatel Soukupová Klára
Organizace odesílatele město Cheb [IČO: 00253979]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 04.11.2024 14:11:08
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Vážení,

zadavatel v příloze této zprávy uveřejňuje odpovědi na obdržené žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 29.10.2024 a 30.10.2024.

Upravená zadávací dokumentace a soupis předmětu plnění jsou přílohou této zprávy.

S ohledem na změny v soupisu předmětu plnění zadavatel v souladu s § 99 ZZVZ prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 10:00 hod. dne 09.12.2024.

Ing. Klára Soukupová
úřednice odboru kanceláře starosty


Přílohy
- vypořádání žádosti o vysv.2+3.pdf (332.75 KiB)
- Zadávací dokumentace_změna termínu.pdf (261.02 KiB)
- Příloha č. 1 KS - soupis předmětu plnění-oprava pol. 28+katedra - zamč.xlsx (36.85 KiB)