Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávka kancelářského nábytku 2023
Odesílatel Soukupová Klára
Organizace odesílatele město Cheb [IČO: 00253979]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 26.09.2023 10:17:59
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Vážení,

zadavatel provedl úpravu v příloze č. 2 ZD - specifikace zboží - ve sloupci zadavatelem požadovaná min. technická specifikace u položek č. 42 a 43 se maže slovní spojení „na kolečkách“.

S ohledem na výše uvedené prodlužuje zadavatel v souladu s § 99 ZZVZ lhůtu pro podání nabídek do 10:00 hod. dne 18.10.2023.

Upravená specifikace a upravená zadávací dokumentace jsou uveřejněny v příloze této zprávy a dále v sekci „Zadávací dokumentace“ v detailu veřejné zakázky.



Ing. Klára Soukupová
úřednice odboru kanceláře starosty


Přílohy
- Zadávací dokumentace_upr.pdf (327,40 KiB)
- upr_Specifikace - Dodávka kancelářského nábytku.xlsx (1,07 MiB)