obsah
|
zápatí
město Cheb
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
SW Evidence majetku – telematika
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
SW Evidence majetku – telematika
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou dodávky software, souvisejících implementačních služeb a navazujících servisních služeb (dále také jen „řešení“) projektu „SW Evidence majetku – telematika“ (dále také jen „systém“).
Systém bude poskytovat přehled o telematických zařízeních různých typů. Systém by měl usnadnit správu zařízení, poskytovat informace o jednotlivých zařízeních, přehled o rozsahu, stavech a nákladech spojených s údržbou telematických zařízení. Cílem je také sledování a plánování finančních prostředků na správu a provoz zařízení a na jejich doplňování a obnovu.
Předmětem plnění jsou následující minimální činnosti:
• Předimplementační analýza
• Implementace (instalace a nastavení) základních modulů pro evidenci majetku telematiky
• Prvotní zaškolení, včetně naplnění systému daty
• Implementace rozšiřujících modulů pro evidenci údržby a servisních prací, zadávání závad, mobilní aplikace
• Školení rozšiřujících modulů
• Implementace reportingu
• Testovací provoz
• Akceptace díla a předání do užívání
• Servisní služby
Místo plnění:
Cheb
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cheb.cz)
Kontakt:
Soukupová Klára
e-mail: soukupova@cheb.cz
tel: 354 440 514
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR bez uveřejnění výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
18.02.2025 10:00
Datum zahájení:
31.01.2025 09:48
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © město Cheb
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software