Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Dodávka kancelářského nábytku 2023
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky jsou průběžné dodávky kancelářského nábytku do prostor Městského úřadu v Chebu specifikovaného v příloze č. 2 ZD – Specifikace zboží. Součástí dodávek bude montáž a doprava zboží na místo určení. Cena za montáž a dopravu musí být započítána do jednotkových cen poskytovaného zboží.
Detailní specifikace a bližší požadavky zadavatele na předmět plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v příloze č. 2 ZD.
Místo plnění: Cheb
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cheb.cz)
Kontakt: Veronika Gyepešová
e-mail: gyepesova@cheb.cz
tel: +420 354440172
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 18.10.2023 10:00
Datum zahájení: 30.08.2023 09:33
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání:
Dle zákona: