II.1.1) Název:
|
Dodávka kancelářského nábytku 2023
|
II.1.2) Hlavní kód CPV:
|
|
|
|
|
|
II.1.3) Druh zakázky
|
II.1.4) Stručný popis:
|
Předmětem této veřejné zakázky jsou průběžné dodávky kancelářského nábytku do prostor Městského úřadu v Chebu specifikovaného v příloze č. 2 ZD – Specifikace zboží. Součástí dodávek bude montáž a doprava zboží na místo určení. Cena za montáž a dopravu musí být započítána do jednotkových cen poskytovaného zboží. Detailní specifikace a bližší požadavky zadavatele na předmět plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v příloze č. 2 ZD.
|
|
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
|
|
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
|
|
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
|
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
|
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
|