Formulář F14 - Oprava (oznámení změn nebo dodatečných informací)

Název formuláře Oprava (oznámení změn nebo dodatečných informací)
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2023-042848


Směrnice 2014/24/EU

Směrnice 2014/23/EU

Směrnice 2014/25/EU

Upozornění: Pokud by jakékoliv opravené nebo přidané informace vedly k zásadní změně podmínek stanovených v původním oznámení, bude nutné prodloužit původní lhůty nebo zahájit nové řízení.

Oddíl I: Veřejný zadavatel/zadavatel

 (jak je uvedeno v původním oznámení)

I.1) Název a adresa 1

Úřední název:
Město Cheb
IČO: 2
00253979
Poštovní adresa:
náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14
Obec:
Cheb
Kód NUTS:
CZ041
PSČ:
35020
Země:
CZ
Kontaktní osoba:
Ing. Klára Soukupová
Tel.:
+420 354440514
E-mail:
soukupova@cheb.cz
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
http://www.cheb.cz/
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://zakazky.cheb.cz/profile_display_2.html

Oddíl II: Předmět

 (jak je uvedeno v původním oznámení)

II.1) Rozsah veřejné zakázky

II.1.1) Název:
Spisové číslo: 2
Dodávka kancelářského nábytku 2023
II.1.2) Hlavní kód CPV:
39130000
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.3) Druh zakázky
II.1.4) Stručný popis:
Předmětem této veřejné zakázky jsou průběžné dodávky kancelářského nábytku do prostor Městského úřadu v Chebu specifikovaného v příloze č. 2 ZD – Specifikace zboží. Součástí dodávek bude montáž a doprava zboží na místo určení. Cena za montáž a dopravu musí být započítána do jednotkových cen poskytovaného zboží.
Detailní specifikace a bližší požadavky zadavatele na předmět plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v příloze č. 2 ZD.
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
 (bez DPH)
Hodnota:
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)

Oddíl VI: Doplňující informace

VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:

26.09.2023

VI.6) Odkaz na původní oznámení

Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
2023/S 169-531571

Oddíl VII: Změny

VII.1) Informace, které mají být opraveny nebo přidány

VII.1.2) Text, který má být opraven v původním oznámení 1
(uveďte prosím vždy příslušný oddíl a číslo odstavce původního oznámení)

Číslo oddílu:
Část zakázky č.: 2
Místo v textu, které má být změněno:
Namísto:
Čtěte:

Číslo oddílu:
Část zakázky č.: 2
Místo v textu, které má být změněno:
Namísto
Hlavní kód CPV:
Doplňkový kód CPV: 2
Čtěte
Hlavní kód CPV:
Doplňkový kód CPV: 2

Číslo oddílu:
IV.2
Část zakázky č.: 2
Místo v textu, které má být změněno:
Namísto:
Datum:
04.10.2023
(dd.mm.rrrr)
Místní čas:
10:00
(hh:mm)
Čtěte:
Datum:
18.10.2023
(dd.mm.rrrr)
Místní čas:
10:00
(hh:mm)

VII.2) Další dodatečné informace: 2

Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1 prosím opakujte, kolikrát je třeba
2 je-li to relevantní
7 povinné informace, které nemají být zveřejněny