Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Dodávání nábytku a židlí - 2023
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Část 1. – Dodávka kancelářského nábytku
Předmětem této části veřejné zakázky jsou průběžné dodávky kancelářského nábytku do prostor Městského úřadu v Chebu specifikovaného v příloze č. 2 ZD - část 1. - Dodávka kancelářského nábytku. Součástí dodávek bude montáž a doprava zboží na místo určení. Cena za montáž a dopravu musí být započítána do jednotkových cen poskytovaného zboží.

Část 2. – Dodávka židlí
Předmětem této části veřejné zakázky jsou průběžné dodávky kancelářských židlí do prostor Městského úřadu v Chebu specifikovaných v příloze č. 2 ZD - část 2. – Dodávka židlí. Součástí dodávek bude montáž a doprava zboží na místo určení. Cena za montáž a dopravu musí být započítána do jednotkových cen poskytovaného zboží.

Detailní specifikace a bližší požadavky zadavatele na předmět plnění jednotlivých částí veřejné zakázky jsou uvedeny v příloze č. 2 ZD (pro každou část veřejné zakázky zvlášť).
Místo plnění: Cheb
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cheb.cz)
Kontakt: Soukupová Klára
e-mail: soukupova@cheb.cz
tel: 354 440 514
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 21.06.2023 10:00
Datum zahájení: 10.05.2023 13:36
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání:
Dle zákona: