Formulář 03 - Oznámení o zadání zakázky

Název formuláře Oznámení o zadání zakázky


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Město Cheb
Identifiakční číslo:
Poštovní adresa:
náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14
Obec:
Cheb
PSČ:
350 20
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Město Cheb
Tel.:
+420 354440514
K rukám:
Mgr. Eva Danihelková
       
E-mail:
danihelkova@cheb.cz
Fax:
Internetové adresy (je-li to relevantní)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.cheb.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.cheb.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.cheb.cz/vz00000053
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázku jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce
Městská knihovna v Chebu, oprava fasády a střechy
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb č.:
Pro kategorie služeb viz příloha C1
V případě zakázky na kategorie služeb 17 až 27 - viz příloha C1 - souhlasíte se zveřejněním tohoto oznámení?
 
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění
Městská knihovna v Chebu, Obrněné brigády 615/1, st. p. č. 1458, v k. ú. Cheb
Kód NUTS CZ041 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Stávající objekt městské knihovny v Chebu je samostatně stojící, podsklepený s mansardovou střechou prostupující pět štítů. Krytina je z falcovaných měděných plechů. Historická fasáda obsahuje četné architektonické prvky jako je soklová, nárožní a nepravá bosáž, kordonová a hlavní střešní římsa, suprafenetry, šambrány, pilastry, maskarony a voluty.
Cílem tohoto projektu je zastavit erozi stávajících omítkových vrstev, plášť upravit po stránce estetické a to tak, aby bylo docíleno, co největší historické hodnoty. Na severozápadní fasádě projekt předpokládá obnovení plochého orámování v omítce včetně doplnění ornamentu. Povrch soklových a nárožních bosáží bude sjednocen do původního vzhledu. Dále budou opraveny i omítnuté komínové hlavy.
Dojde i k výměně základového trámu hrázděného zdiva za borovicový s hloubkovou impregnací. Pro výměnu je nutné rozebrat hrázděné zdivo a to až od krajních střešních pásů měděného plechu. Vše rozebrané, co bude zdravé, bude opět použito (odlehčené křemelinové cihly).
Střešní krytina bude pečlivě prohlédnuta, místy doupravena či dotěsněna, aby odvod dešťových vod a zadržování sněhových závějí nenarušil přiléhající konstrukce. Klempířské konstrukce musí být komplexní tj. okapy, sběrné kotlíky, svody, aby byl zaručen spolehlivý odvod dešťových vod až do kanalizace. Pro zabezpečení přístupu do prostoru výlezových střešních oken bude na půdě k hlavnímu komínovému tělesu nastálo namontován pozinkovaný žebřík s ochrannou obručí.
Oprava předpokládá i výměnu okenních parapetů v rozsahu 1.NP. Při podrobné prohlídce bude určen přesný rozsah výměny. Některá okna mají mříže, ty původní budou zachovány a opraveny. U novodobých bude zvážena jejich demontáž.
V těsné blízkosti fasády se nalézá vzrostlý listnatý strom, který brání v postavení lešení a v pohledu na fasádu. Strom je navržen k poražení a odstranění včetně pařezu.
Obecné zásady pro užití materiálů:
Čištění povrchu – voda, pára, běžné detergenty, saponáty.
Omítkové směsi – plniva písek hrubostí odpovídající původnímu materiálu, pojiva suchý vápenný hydrát, vyloučeno užití cementu.
II.1.5) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45262521-9
 
Další předměty
45260000-7
45261300-7
 
 
 
 
II.1.6) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)

II.2) CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZAKÁZKY ČI ZAKÁZEK
II.2.1) Celková konečná hodnota zakázky či zakázek (Uveďte prosím číselně pouze celkovou konečnou hodnotu, včetně všech zakázek, částí zakázek, obnovení a opcí. Informace o jednotlivých zakázkách prosím uveďte v oddíle V. Zadání zakázky)
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Hodnota
2 058 999,92
Měna
CZK
 
při
nebo
nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie: vyplňte prosím přílohu D1

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
 
nebo
   
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Byla použita elektronická dražba
 

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
VZa 35/2012
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
   
 
Pokud ano (vyplňte prosím příslušné položky):
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     

ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY

ZAKÁZKA Č.:
35
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
NÁZEV:
Městská knihovna v Chebu, oprava fasády a střechy
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
14/06/2013 (dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
8
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
ALFAMIRA 2000, s.r.o.
Poštovní adresa:
Československé armády 304/3
Obec:
Františkovy Lázně
PSČ:
35101
Stát:
CZ
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
 
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
     
Hodnota:
3 300 000
Měna
CZK
 
při
Celková konečná hodnota zakázky
     
Hodnota:
2 058 999,92
Měna
CZK
 
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
 
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
13
(%)
 
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
Veřejná zakázka bude plněna prostřednictvím subdodavatele KLEMPEX Vacek s.r.o., IČO: 27971708, Pelhřimov 38, 350 02 Cheb.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------


ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
 
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
VI.3) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.3.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
 
VI.3.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.3.2 NEBO podle potřeby bod VI.3.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
 
VI.3.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
18/06/2013 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh