Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávání nábytku a židlí - 2023
Odesílatel Soukupová Klára
Organizace odesílatele město Cheb [IČO: 00253979]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 19.05.2023 10:11:02
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Zadavatel uveřejňuje v této zprávě odpověď na doručenou žádost o vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 18.05.2023.

Znění žádosti: Dobrý den,
mohu požádat o upřesnění k položce 17-20 u dodávky nábytku. Který popisek je správný, máte uvedené stejné parametry, ale rozlišné obrázky.
Děkuji

Odpověď:
U položek č. 17 a 18 odpovídá nákres zadaným parametrům.
U položek č. 19 a 20 platí údaje z nákresu, tzn.:
- pol. č. 19 = 180x75,5x120 (80x60)
- pol. č. 20 = 180x75,5x120 (60x80)


S ohledem na úpravu specifikace 1. části prodlužuje zadavatel v souladu s § 99 ZZVZ lhůtu pro podání nabídek do 10:00 hod. dne 21.06.2023.

Upravená specifikace části 1. a upravená zadávací dokumentace jsou uveřejněny v příloze této zprávy a dále v sekci „Zadávací dokumentace“ v detailu veřejné zakázky.



Ing. Klára Soukupová
úřednice odboru kanceláře starosty


Přílohy
- Specifikace Část 1. Dodávka kancelářského nábytku_úprava pol. 19 a 20.xlsx (446.07 KB)
- Zadávací dokumentace_změna termínu.pdf (334.20 KB)