Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávka nábytku a pomůcek pro 6. ZŠ Cheb
Odesílatel Jiří Kurucz
Organizace odesílatele město Cheb [IČO: 00253979]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 21.06.2021 09:07:59
Předmět Změna zadávací dokumentace - 2

V souladu s ustanovením § 99 ZZVZ uveřejňuje zadavatel další změnu zadávací dokumentace. V rámci přílohy č. 1 smlouvy (Soupis předmětu plnění) pro 1. část zakázky došlo k úpravě rozměru u položky č. 23 (z 76x210x59 cm na 76x180x59 cm).
Dodavatelé jsou povinni do své nabídky pro 1. část VZ použít upravenou přílohu č. 1 smlouvy (Soupis předmětu plnění) uveřejněnou touto zprávou (předmětná příloha je také uveřejněna v detailu veřejné zakázky v sekci „Zadávací dokumentace").
S ohledem na výše uvedené se prodlužuje lhůta pro podání nabídek do 10:00 hod. dne 26.07.2021.


Ing. Jiří Kurucz
úředník odboru kanceláře starosty


Přílohy
- Upravená Příloha č. 1 návrhu Kupní smlouvy - Soupis předmětu plnění - pro část 1. - ze den 21.06.2021.xlsx (35.93 KB)