Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávka nábytku a pomůcek pro 2. ZŠ Cheb
Odesílatel Jiří Kurucz
Organizace odesílatele město Cheb [IČO: 00253979]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 19.04.2021 16:34:38
Předmět Změna zadávací dokumentace

V souladu s ustanovením § 99 ZZVZ zadavatel uveřejňuje změnu Zadávací dokumentace, která se týká čl. 8 „Způsob podání nabídky, lhůta pro podání nabídky a termín otevírání nabídek“, který byl upraven tak, aby z něj bylo zřejmé, že dodavatelé jsou oprávněni podat v rámci příslušné části veřejné zakázky pouze 1 nabídku. Dále byl upraven čl. 10 „Kvalifikace“, kdy dochází ke změně požadavku na prokázání významných dodávek (§ 79 odst. 2 písm. b) ZZVZ). Za významnou dodávku bude považováno dodání nábytku včetně jeho kompletace (montáže).
Přesné znění ustanovení týkající se způsobu podání nabídky a požadavku na technickou kvalifikaci je uvedeno v upravené Zadávací dokumentaci, která je zveřejněna v příloze této zprávy a v sekci „Zadávací dokumentace“ v detailu příslušné zakázky.
S ohledem na výše uvedené prodlužuje zadavatel lhůtu pro podání nabídek do 10:00 hod. dne 24.05.2021.

Ing. Jiří Kurucz
úředník odboru kanceláře starosty


Přílohy
- Zadávací dokumentace – opr.pdf (371.35 KB)