Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávání nábytku, židlí a kartoték
Odesílatel Jiří Kurucz
Organizace odesílatele město Cheb [IČO: 00253979]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 10.06.2020 10:42:48
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 10.06.2020

Odpověď zadavatele na doručenou žádost o vysvětlení zadávací dokumentace
Nejedná se o průzkum cen. Zadavatel požaduje uvedení jednotkových cen.

Předmět veřejné zakázky je rozdělen do 3 částí - na průběžné dodávání kancelářského nábytku (část 1.), židlí (část 2.) a kovových kartoték (část 3.).

Pro každou část bude uzavřena samostatná rámcová kupní smlouva. Účastníci jsou povinni do přílohy č. 1 smlouvy mimo jiné uvádět jednotkové ceny.

Jednotlivá dílčí plnění (objednávky) budou zadávána na základě aktuálních potřeb zadavatele po dobu platnosti smlouvy zejména prostřednictvím objednávek vystavených standartním způsobem, tj. objednávkou v listinné nebo v elektronické podobě.

Všechny tyto a další informace jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je uveřejněna na profilu zadavatele v plném rozsahu.

Ing. Jiří Kurucz
úředník odboru kanceláře starosty


Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 10.06.2020
Dobrý den,
ve výkazech nejsou uvedeny počty kusů u jednotlivých produktů - tedy platí od každého jeden kus? Nebo se jedná jen o průzkum cen?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem