Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Areál Lokomotiva - Etapa I – Fáze IB - Rekonstrukce haly s přístavbou šaten
Odesílatel Jiří Kurucz
Organizace odesílatele město Cheb [IČO: 00253979]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 21.03.2018 15:42:03
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 21.03.2018

Vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 21.03.2018
(Žádost o vysvětlení – viz příloha „Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 21.03.2018")

K dotazu č. 1
Zadavatel nedoplní projektovou dokumentaci. Zadavatel uveřejnil na profilu zadavatele v rámci vysvětlení zadávací dokumentace dne 16.03.2018 přílohu „gastro vybavení“, kde jsou uvedeny rozměry jednotlivých stolů a polic.

V technické zprávě, která je součástí projektové dokumentace „D4.6 gastro vybavení“, je uvedeno následující:
- Příprava jídel – přípravna je rozdělena na samostatné pracovní úseky, přípravy pokrmů a umývání nádobí. Stoly a dřezy jsou uvažovány z nerezu. Pro mytí stolního nádobí je uvažováno s podstolovým mycím strojem.
- Odbytová část s prodejním pultem – vybavení je uvažováno v provedení lamino. Pro mytí šálků a skleniček je uvažováno s malou podstolovou myčkou.


Ing. Jiří Kurucz
úředník oddělení právního
odbor kanceláře starosty


Přílohy
- Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 21.03.2018.pdf (102.55 KB)