Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Zajištění servisu a oprav vozidel
Odesílatel Jiří Kurucz
Organizace odesílatele město Cheb [IČO: 00253979]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 29.09.2016 12:40:45
Předmět Odpověď na žádost o poskytnutí dodatečných informací

Dobrý den,
předpokládaná hodnota veřejné zakázky je stanovena v souladu s ustanovením § 13 a 15 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, tj. předpokládaná výše peněžitého závazku zadavatele vycházející z údajů a informací získaných z předešlého plnění servisu a oprav vozidel. Jelikož má být uzavřena smlouva na dobu neurčitou, je předpokládaná výše celkového peněžitého závazku zadavatele vypočítávána za dobu 48 měsíců.
Do předpokládané hodnoty jsou započítány také předpokládaná plnění právnických osob zřízených a založených městem Cheb.
Zadavatel dále uvádí, že plnění veřejné zakázky bude zahájeno 01.01.2017, tak jak je uvedeno v zadávací dokumentaci.

S pozdravem
Ing. Jiří Kurucz
úředník veřejných zakázek