Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Rekonstrukce objektu Dominikán pro využití ZUŠ
Odesílatel Štěpánka Hamatová
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 03.12.2025 14:50:25
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace k žádosti č. 12

Vážení,
zadavatel poskytuje na základě žádosti č.12 zaslané jedním z účastníků zadávacího řízení vysvětlení zadávací dokumentace, které je přílohou této zprávy.
Lhůta pro podání nabídek se prodlužuje do 16.12.2025 do 10:00 hod.

S pozdravem

Ing. Štěpánka Hamatová
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace


Přílohy
- Vysvětlení ZD k žádosti č.12.pdf (721,89 KiB)
- Dominikán - stěhování ZUŠ stavba [zadání] rev. 5 FINAL.xlsx (1,70 MiB)