Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Rekonstrukce objektu Dominikán pro využití ZUŠ
Odesílatel Štěpánka Hamatová
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 24.10.2025 13:48:39
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace k žádosti č.5

Vážení,
zadavatel poskytuje na základě žádosti č.5 zaslané jedním z účastníků zadávacího řízení vysvětlení zadávací dokumentace, které je přílohou této zprávy.
Zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 12. 12. 2025 do 10:00 hodin.
Společně s tímto vysvětlením zadávací dokumentace k žádosti č. 5 je uveřejněno i vysvětlení, změna a doplnění zadávací dokumentace k žádostem č. 3, 4 a 6.
Seznamte se, prosím, i s těmito dokumenty.

S pozdravem
Ing. Štěpánka Hamatová
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace


Přílohy
- Vysvětlení ZD k žádosti č.5.pdf (683,21 KiB)
- Dominikán - stěhování ZUŠ stavba [zadání] rev. 2 FINAL.xlsx (1,91 MiB)
- 01 Výpis dveří rev. 1.dwg (1,05 MiB)
- 01 Výpis dveří rev. 1.pdf (836,89 KiB)
- AD1 ZASKLENI WC 1 NP 2NP.dwg (57,40 KiB)
- AD1 ZASKLENI WC 1 NP 2NP.pdf (103,05 KiB)
- 102 Lavice kruhová.pdf (61,72 KiB)