Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Rekonstrukce objektu Dominikán pro využití ZUŠ
Odesílatel Štěpánka Hamatová
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 24.10.2025 13:39:48
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace k žádosti č.4

Vážení,
zadavatel poskytuje na základě žádosti č.4 zaslané jedním z účastníků zadávacího řízení vysvětlení zadávací dokumentace, které je přílohou této zprávy.
Zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 12. 12. 2025 do 10:00 hodin.
Společně s tímto vysvětlením zadávací dokumentace k žádosti č. 4 je uveřejněno i vysvětlení, změna a doplnění zadávací dokumentace k žádostem č. 3, 5 a 6.
Seznamte se, prosím, i s těmito dokumenty.

S pozdravem
Ing. Štěpánka Hamatová
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace


Přílohy
- Vysvětlení ZD k žádosti č.4.pdf (674,66 KiB)
- 02 výpis oken.dwg (2,73 MiB)
- 01 Výpis dveří rev. 1.pdf (836,89 KiB)
- 01 Výpis dveří rev. 1.dwg (1,05 MiB)