Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávání kancelářského nábytku 2025-2027 pro MěÚ Cheb
Odesílatel Veronika Gyepešová
Organizace odesílatele město Cheb [IČO: 00253979]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 23.06.2025 08:41:58
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Vážení,

zadavatel níže v textu této zprávy uveřejňuje odpověď na obdrženou žádost o vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 20.06.2025.

Znění žádosti:

Dobrý den,
je možné požádat o opravu specifikace.

Příloha č.2 ZD – Specifikace plnění – Obsahuje chybu u položky č.12 se nesčítají kusy

S pozdravem

Odpověď:

Omlouváme se, vzorec obsahoval překlep.

Upravená zadávací dokumentace a Specifikace plnění jsou přílohou této zprávy.

S ohledem na provedené změny zadavatel v souladu s § 99 ZZVZ prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 10:00 hod. dne 28.07.2025.

Mgr. Veronika Gyepešová
úřednice odboru kanceláře starosty


Přílohy
- Zadávací dokumentace_upr 23.06..pdf (292,53 KiB)
- opraveno - Specifikace nábytku 2025_2027_rev_zam.xlsx (1,02 MiB)