Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávání židlí - 2025
Odesílatel Soukupová Klára
Organizace odesílatele město Cheb [IČO: 00253979]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 27.05.2025 10:07:48
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace - VZ dodávání židlí - 2025

Vážení,

zadavatel v této zprávě uveřejňuje odpověď na obdrženou žádost o vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 23.05.2025.

Zadavatel konstatuje, že došlo k chybě v zadání. Předpokládaný počet odebraných kusů je myšlen za celou dobu trvání rámcové smlouvy. V nové Příloze č. 2 ZD - specifikace zboží je opravena formulace, vč. užitého vzorce.

Přílohou této zprávy je upravená zadávací dokumentace a příloha č. 2 ZD - specifikace zboží.

Dodavatelé jsou povinni ve svých nabídkách použít nejnovější aktuální verzi souboru příloha č. 2 ZD - specifikace zboží.

S ohledem na provedené změny zadavatel v souladu s § 99 ZZVZ prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 10:00 hod. dne 30.06.2025.

Ing. Klára Soukupová
úřednice odboru kanceláře starosty


Přílohy
- Zadávací dokumentace_fin_upr_27.05.pdf (246,38 KiB)
- Specifikace Dodávka židlí 2025_oprava po připomínce_zam.xlsx (79,38 KiB)

Původní zpráva

Datum 23.05.2025 16:42:09
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace - VZ dodávání židlí - 2025

Dobrý den,
žádáme vysvětlení, zdali celková předpokládaná hodnota za celý předmět veřejné zakázky 330 000,- Kč bez DPH je za počet židlí, který je uveden v tabulce, čili 50 ks + 5 ks + 30 ks. Pokud se totiž vloží do tabulky jednotlivé ceny, je počet kusů násoben krát 2 (2 roky), čili celkový počet kusů je pak 100 + 10 + 60, celkem 170 ks. Požadavky na kancelářské židle otočné jsou tak náročné, že pro počet kusů 100 + 10 + 60 je celková cena 330 000,- Kč nereálná.
Děkuji za vysvětlení.