Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávání židlí - 2025
Odesílatel Veronika Gyepešová
Organizace odesílatele město Cheb [IČO: 00253979]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 06.05.2025 10:50:24
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Vážení,

zadavatel níže v textu této zprávy uveřejňuje odpověď na obdrženou žádost o vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 02.05.2025.

Znění žádosti:

Dobrý den,

prosím o informaci, zda byste byli schopni si židle vynést na místo kam potřebujete, kdybychom poslali všechny židle již složené.

Děkuji za odpověď.

Odpověď:

Zadavatel požaduje židle dodávat na místo určení v rozloženém stavu (nesestavené) a v přepravním obalu (např. kartónová nebo lepenková krabice). Montáž si zadavatel zajistí sám.

Upravená zadávací dokumentace a návrh rámcové smlouvy jsou přílohou této zprávy.

S ohledem na provedené změny zadavatel v souladu s § 99 ZZVZ prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 10:00 hod. dne 09.06.2025.

Mgr. Veronika Gyepešová
úřednice odboru kanceláře starosty


Přílohy
- Zadávací dokumentace_fin_upr_06.05.pdf (246,17 KiB)
- Příloha č. 1 ZD - RS židle 2025_G př_fin_upr_06.05.docx (35,83 KiB)