Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Podpora zvýšení klíčových kompetencí žáků v oblasti přírodovědného a technického vzdělávání na 5. ZŠ Cheb – dodávka nábytku do učeben a kabinetu II
Odesílatel Soukupová Klára
Organizace odesílatele město Cheb [IČO: 00253979]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 03.12.2024 10:45:24
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Vážení,

zadavatel v příloze této zprávy uveřejňuje odpověď na obdrženou žádost o vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 27.11.2024 a 03.12.2024.

Z důvodu opožděné odpovědi na žádost o vysvětlení zadávací dokumentace zadavatel v souladu s § 98 odst. 4 ZZVZ prodloužil lhůtu pro podání nabídek do 10:00 hod dne 10.12.2024.

Ing. Klára Soukupová
úřednice odboru kanceláře starosty


Přílohy
- vypořádání žádosti 03.12..pdf (81,50 KiB)
- Zadávací dokumentace-změna termínu2.pdf (260,99 KiB)