Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7201010040123


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Město Cheb
Identifiakční číslo:
00253979
Poštovní adresa:
náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14
Obec:
Cheb
PSČ:
350 20
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Město Cheb
Tel.:
+420 354440514
K rukám:
Bc. Eva Danihelková
       
E-mail:
danihelkova@cheb.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.cheb.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.cheb.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Městská knihovna v Chebu, oprava fasády a střechy
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Městská knihovna v Chebu, Obrněné brigády 615/1, st. p. č. 1458, v k. ú. Cheb
Kód NUTS CZ041 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
Stávající objekt městské knihovny v Chebu je samostatně stojící, podsklepený s mansardovou střechou prostupující pět štítů. Krytina je z falcovaných měděných plechů. Historická fasáda obsahuje četné architektonické prvky jako je soklová, nárožní a nepravá bosáž, kordonová a hlavní střešní římsa, suprafenetry, šambrány, pilastry, maskarony a voluty.
Cílem tohoto projektu je zastavit erozi stávajících omítkových vrstev, plášť upravit po stránce estetické a to tak, aby bylo docíleno, co největší historické hodnoty. Na severozápadní fasádě projekt předpokládá obnovení plochého orámování v omítce včetně doplnění ornamentu. Povrch soklových a nárožních bosáží bude sjednocen do původního vzhledu. Dále budou opraveny i omítnuté komínové hlavy.
Dojde i k výměně základového trámu hrázděného zdiva za borovicový s hloubkovou impregnací. Pro výměnu je nutné rozebrat hrázděné zdivo a to až od krajních střešních pásů měděného plechu. Vše rozebrané, co bude zdravé, bude opět použito (odlehčené křemelinové cihly).
Střešní krytina bude pečlivě prohlédnuta, místy doupravena či dotěsněna, aby odvod dešťových vod a zadržování sněhových závějí nenarušil přiléhající konstrukce. Klempířské konstrukce musí být komplexní tj. okapy, sběrné kotlíky, svody, aby byl zaručen spolehlivý odvod dešťových vod až do kanalizace. Pro zabezpečení přístupu do prostoru výlezových střešních oken bude na půdě k hlavnímu komínovému tělesu nastálo namontován pozinkovaný žebřík s ochrannou obručí.
Oprava předpokládá i výměnu okenních parapetů v rozsahu 1.NP. Při podrobné prohlídce bude určen přesný rozsah výměny. Některá okna mají mříže, ty původní budou zachovány a opraveny. U novodobých bude zvážena jejich demontáž.
V těsné blízkosti fasády se nalézá vzrostlý listnatý strom, který brání v postavení lešení a v pohledu na fasádu. Strom je navržen k poražení a odstranění včetně pařezu.
Obecné zásady pro užití materiálů:
Čištění povrchu – voda, pára, běžné detergenty, saponáty
Omítkové směsi – plniva písek hrubostí odpovídající původnímu materiálu, pojiva suchý vápenný hydrát, vyloučeno užití cementu
Odůvodnění účelnosti VZ:
1. Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny: Cílem tohoto projektu je zastavit erozi stávajících omítkových vrstev, plášť upravit po stránce estetické a to tak, aby bylo docíleno, co největší historické hodnoty.
2. Popis předmětu veřejné zakázky: Tento projekt řeší celkovou opravu fasády a krytiny na celém objektu městské knihovny s dalšími dílčími opravami jmenovitých konstrukčních dílů jako jsou parapety, okapy, svody a hrázděné štíty.
3. Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele: Úspěšná realizace předmětu veřejné zakázky naplní potřeby zadavatele.
4. Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky: Předpokládaný termín plnění veřejné zakázky je duben až září roku 2013.

(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
4 000 000
Měna:
CZK
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45262521-9
 
Další předměty
45260000-7
45261300-7
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
01/04/2013 (dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
30/09/2013 (dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
Zhotovitel bude zadavateli fakturovat práce a dodávky na základě dílčích faktur vystavených zhotovitelem za interval účtování, který je 1x za 2 měsíce. Objednatel se zavazuje vyžádat eventuelní zdůvodnění nebo vyjasnění pochybných či vadných částí zjišťovacího protokolu u zhotovitele nejpozději do 5 kalendářních dnů od jeho převzetí. Přílohou každého účetního dokladu (faktury) bude vždy odsouhlasený zjišťovací protokol. Splatnost faktury bude 14 dní.
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://portal.gov.cz/portal/obcan/
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://portal.gov.cz/portal/obcan/
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://portal.gov.cz/portal/obcan/
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
06/12/2012 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh